
Veelgestelde vragen
Heeft u een probleem of is er iets onduidelijk? Ga direct naar de veelgestelde vragen over Brother MPS.
FAQ’sHeeft u een probleem of is er iets onduidelijk? Ga direct naar de veelgestelde vragen over Brother MPS.
FAQ’sLog in bij Brother Online om facturen, de status van verbruiksartikelen en andere MPS gegevens te bekijken.
LoginMochten uw vragen over Brother MPS op deze pagina niet worden beantwoord, neem dan contact met ons op.
contactDe foutmelding “Drum !” kunt u oplossen door de coronadraad te reinigen. Dit doet u via de volgende stappen:
1. Druk de voorpaneeltoets in en open dan de voorklep van de printer.
2. Haal de drum en tonercartridge uit de printer.
3. Reinig de primaire coronadraad in het inwendige van de drum door het blauwe schuifje een aantal keer heen en weer te schuiven.
4. Plaats de drum en tonercartridge weer in de printer.
Een uitgebreide uitleg met afbeeldingen kunt u vinden in de veelgestelde vragen voor uw apparaat op onze website. Ga daarvoor naar ondersteuning.
Ja, een Brother MPS overeenkomst kan maandelijks (zonder boete) worden opgezegd. Neem hiervoor contact met ons op.
Enige uitzondering hierop kan zijn: indien de apparaten en/of afdrukken en/of MPS-service opgenomen zijn in een lease/huur overeenkomst kan de opzegging pas plaatsvinden nadat de verhuur/leasemaatschappij hier toestemming voor gegeven heeft. Neem hiervoor contact op met uw leverancier.
Mochten uw vragen over Brother Managed Print Service op deze pagina niet zijn beantwoord, neem dan telefonisch contact met ons op via 020-5451251.
Zorg dat u het MPS contract nummer bij de hand heeft, zodat wij u snel kunnen helpen.
U kunt ook een e-mail sturen naar info@brother.nl. Vermeld in de e-mail het MPS contract nummer en uw vraag of opmerking.