Toegevoegd aan mandje
In deze onzekere tijd willen we dat u weet dat we bij Brother ons inzetten om uitzonderlijke service en ondersteuning te bieden aan onze klanten. Vanwege de Coronavirus - COVID-19-situatie verwachten we dat er enige invloed kan zijn op de beschikbaarheid van sommige van onze klantenservices. Klanten kunnen vertraging oplopen met e-mail, livechat of telefonisch contact met ons team. Brother werkt actief samen met ons ondersteuningsteam om deze mogelijke vertragingen te minimaliseren. In eerste instantie raden we u aan onze online ondersteuning, veelgestelde vragen en downloads te gebruiken. Als u geen antwoord kunt vinden met onze online tools en ondersteuning, e-mail ons. Als u een product heeft dat momenteel moet worden hersteld, nemen we zo snel mogelijk contact met u op. Onze excuses voor het eventuele ongemak en bedankt voor uw geduld.
  1. Home
  2. Ondersteuning

Als u de juni updates van Windows 10 heeft geïnstalleerd (KB4557957 of KB4560960) kan het voorkomen dat u niet meer kunt printen. Als u niet meer kunt printen, bekijk dan onze FAQ voor de oplossing.

At Your Side

Bent u op zoek naar ondersteuning voor uw Brother apparaat? Hier kunt u uw Brother product registreren, plus handleidingen en de nieuwste software downloaden. Voer eenvoudig het modelnummer van uw apparaat in of kies uw product uit de lijst. 

Wordt uw model niet weergegeven in de zoekresultaten, ga dan naar support.brother.com voor meer producten.

Ik weet welk apparaat ik heb

Voer uw modelnummer in voor alle beschikbare ondersteuning

Hulp bij het vinden van uw modelnummer

Doorloop enkele stappen om uw model te vinden in de lijst met apparaten