Toegevoegd aan mandje
  1. Home Brother
  2. Ondersteuning

Als u een upgrade naar Windows 11 hebt uitgevoerd en een lijst met ondersteunde modellen en downloadkoppelingen naar drivers en software voor uw computer nodig hebt, raadpleegt u onze nieuwste informatie.

Informatie bekijken

Als u niet kunt afdrukken met een USB-kabel nadat u een upgrade naar Windows 11 hebt uitgevoerd, probeer dan een andere verbindingsmethode, zoals Wi-Fi of een netwerkkabel. Klik voor hulp bij het instellen van uw Brother-machine op een draadloos of bekabeld netwerk op oplossing weergeven, zoek uw model en ga naar het gedeelte Veelgestelde vragen voor uw product.

Oplossingen bekijken

At Your Side

Bent u op zoek naar ondersteuning voor uw Brother apparaat? Hier kunt u uw Brother product registreren, plus handleidingen en de nieuwste software downloaden. Voer eenvoudig het modelnummer van uw apparaat in of kies uw product uit de lijst. 

Wordt uw model niet weergegeven in de zoekresultaten, ga dan naar support.brother.com voor meer producten.

Ik weet welk apparaat ik heb

Voer uw modelnummer in voor alle beschikbare ondersteuning

Hulp bij het vinden van uw modelnummer

Doorloop enkele stappen om uw model te vinden in de lijst met apparaten

Weet u uw modelnummer niet?