Bij Brother kennen we de obstakels voor het afhandelen van administratieve taken binnen de retail branche. Back-offices moeten orders verwerken voor diverse kanalen en daarnaast zorgen voor een goede klantervaring.
We weten dat elke retailer anders is, vooral als het gaat om kleine of micro-retailers. Het tegemoet komen aan de eisen van de 'want it now'-generatie biedt unieke uitdagingen maar ook mooie kansen. Om efficiënt te kunnen werken, is het van belang dat de backoffice goed georganiseerd is. En dat is precies waar onze producten en oplossingen meerwaarde creëren. Naast printen speelt ook digitale transformatie hierbij een grote rol.
Het retailteam van Brother is goed op de hoogte van de veranderende retailmarkt. We werken samen met partners om op maat gemaakte print- en scanoplossingen op te zetten, die kunnen voldoen aan de specifieke behoeften van een backoffice.
Scan en bewaar leveringsbonnen automatisch bij aankomst voor nauwkeurig voorraadbeheer. Zo kunnen collega's op verschillende afdelingen onmiddellijk de goederen verwerken.
Print moeiteloos grote hoeveelheden bestellingen, verzendnota's en facturen. Investeer in hoge capaciteit tonercartridges om de downtime te beperken en hoogwaardige, gemakkelijk leesbare documenten te printen.
Zorg ervoor dat gevoelige klantinformatie vertrouwelijk blijft door af te drukken via een NFC ID-kaart of door authenticatie met een PIN-code. Documenten kunnen alleen vrijgegeven worden door bevoegd personeel.