Brother, specialist in print- en documentbeheer, is een van de sponsors van de 47e editie van de WorldSkills World Trade Competition, die dit jaar van 10 tot 15 september in Lyon plaatsvindt.
De WorldSkills competitie is erop gericht de vaardigheden van jonge talenten in technische en ambachtelijke beroepen te benadrukken, van bakkerij tot loodgieterij, elektra tot zelfs edelsmederij.
Dit jaar zullen 1.400 deelnemers onder de 23 jaar, uit meer dan 70 landen bijeenkomen in Lyon om te strijden in 59 beroepen.
Elektra installatietest
Brother zal de P-touch PT-E560BTVP labelprinters leveren aan de deelnemers in het onderdeel elektrische installatie. Ze ontvangen een wedstrijdopdracht waarna ze technische beheersing en snelheid van uitvoering moeten laten zien. Het project wordt afgerond met een presentatie aan de groep experts die verantwoordelijk is voor het evalueren van de resultaten.
De P-Touch PT-E560BTVP, ontworpen voor professionals in de elektra- en netwerkinstallatiebranche, maakt het mogelijk om ter plekke duurzame labels te printen die voldoen aan de industriestandaard. De vele functies maken het een waardevol hulpmiddel voor de deelnemers aan de WorldSkills competitie.
- Groot, verlicht display met labelpreview functie
- Bluetooth verbinding met de flexibiliteit om verbinding te maken met een pc, smartphone of tablet en te printen via de Brother Pro label tool app en P-touch editor software
- Duurzame labels printen tot 24 mm breed
- Mogelijkheid om QR-codes, barcodes of logo’s te gebruiken in labels
- Zes sneltoetsen voor het snel creëren van labels voor kabels, verbindingsblokken, schakelpanelen, krimpkousen of zelfs voor vlag labels
Teams van Brother France, evenals medewerkers van het Europese en Japanse hoofdkantoor, zullen aanwezig zijn om ondersteuning en technische hulp te bieden aan de deelnemers.
“Brother is trots om bij te kunnen dragen aan het succes van deze competitie door state-of-the-art tools ter beschikking te stellen, die precies aansluiten bij de behoeften van jonge elektriciens om hun dagelijkse werk makkelijker te maken. Via dit evenement toont Brother opnieuw de toewijding aan excellentie en innovatie, door jonge talenten te ondersteunen bij het promoten van technische beroepen en hun zoektocht naar professionele erkenning”, aldus Marie BRUNO, Product Manager labeling bij Brother France.
Ga voor meer informatie over de WorldSkills competitie naar https://worldskills2024.com/