Toegevoegd aan mandje
  1. Home Brother
  2. Digitale transformatie
  3. Onderzoeksrapport Technologie in de retail

 

Brother heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar:

De manier waarop winkeliers, retail medewerkers en webshops hun werkprocessen kunnen stroomlijnen

 

Dit rapport combineert de resultaten uit het onderzoeksrapport, met de jarenlange kennis en expertise van Brother binnen de retailsector. Het rapport laat zien hoe bedrijven hun workflows kunnen transformeren, om zowel te groeien als de concurrentie voor te blijven, in een wereld waarin het 'nieuwe normaal' zijn intreden heeft gedaan.

Onderbouwd met cijfers en analyses uitgevoerd door onderzoeksbureau Savanta, bestrijkt ons onderzoeksrapport alle facetten van de retailsector, van de toeleveringsketens tot de winkelvloer.

 

 

Wat staat er in het rapport?

 

De drie kernthema's van het onderzoeksrapport zijn:

  1. Digitale transformatie in de retailsector

    Implementatie van nieuwe technologieën die meer productiviteit en efficiëntie bieden

  2. Beveiliging van bedrijfs- en klantgegevens

    Het beschermen van data is een van de belangrijkste prioriteiten binnen elke organisatie

  3. Duurzaamheid en consumentenbewustzijn

    Het belang van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) en de manier waarop klanten uw organisatie beoordelen

 

Brother staat 'At your side' - Ontdek hoe Brother retailers kan ondersteunen bij de digitale transformatie?

 

Meld u aan om het volledige onderzoeksrapport te ontvangen, plus de bijbehorende follow-up informatie over de ontwikkeling van technologie binnen het retaillandschap.

Retailers moeten nieuwe technologieën implementeren en hun bedrijf 'digitaliseren', om te kunnen blijven concurreren in de huidige markt.

 

 
Bron: Onderzoek onder IT- en beleidsmakers binnen retailbedrijven in West-Europa, 2019-2020, Savanta

 

 

 

Elke organisatie binnen de retailsector is anders. Daarom helpen wij u graag met maatoplossingen