Een klantenservice heeft meer gevarieerde print- en scanmogelijkheden nodig dan medewerkers op winkelvloer.
Klantenservices hebben veel verantwoordelijkheden. Door flexibele print- en scanoplossingen te gebruiken, kan het personeel iedere taak gemakkelijk afhandelen. Van het beheren van online bestellingen die bij het servicepunt afgehaald kunnen worden, tot het omgaan met artikelen die klanten willen ruilen of het bijhouden van gegevens van bezoekers.
Het retailteam van Brother begrijpt hoe technologie de klantenervaring in de winkel kan verbeteren. We werken samen met onze partners om op maat gemaakte print- en scanoplossingen voor klantenservices te creëren.
Brother kan print- en scanoplossingen afstemmen op specifieke eisen en zo tegemoet komen aan uiteenlopende toepassingen.
Onze compacte en draagbare technologie zorgt ervoor dat medewerkers overal kunnen printen en scannen. Zo kan het personeel bij de klant blijven en een betere klantervaring bieden.
Integreer onze producten met uw bestaande systemen om klantgegevens te bewaren en afhaaldiensten te beheren.
Scan de gegevens van de klant om een betere klantervaring te kunnen bieden.
Bespaar tijd en geld door uw eigen identificatiebadges op maat te maken voor medewerkers en bezoekers. Badges kunnen altijd en overal snel en gemakkelijk worden afgedrukt. Ze worden beschermd met een unieke gelamineerde laag, waardoor ze duurzaam en professioneel zijn.