5 jaar All-in Servicecontract
ZSM00955GA
ZSM00955GA
All-in Servicecontract*
Brother biedt de mogelijkheid een volledig All-in servicecontract af te sluiten met een response tijd van 12 werkuren (voor contracten afgesloten na 1 juni 2006). Dit contract zorgt ervoor dat, voor een periode van vijf jaar vanaf de aankoop, in geval van een storing** de volgende werkdag (NBD, Next Business Day) een monteur van Brother op uw locatie het probleem komt verhelpen. Wanneer een storing niet ter plaatse kan worden opgelost, wordt een vervangend apparaat in bruikleen geplaatst. Tevens omvat het All-in contract éénmaal per jaar preventief onderhoud inclusief alle benodigde onderdelen. Het contract wordt jaarlijks gefactureerd en afgesloten voor een periode van vijf jaar met een opzegtermijn van drie maanden. Voorrijkosten, arbeidsloon en onderdelen zijn volledig inbegrepen.
Tarieven
Voor de tarieven en verdere informatie van de service uitbreidingen en bij welke Brother producten deze te verkrijgen zijn, verwijzen wij u naar de verkoopprijslijst, te vinden op onze website: brother.nl/servicepakketten
* dekking is voor het vasteland van Nederland plus Texel